Prihlásenie


Registrácia

Obnovenie hesla

Zabudli ste heslo ?

Vytvorenie agenta ponúk

Zadajte dopyt

Zmena hesla

Tu si zmeníte heslo


FAQ

Kupón obdržíte automaticky po pripísaní Vašej platby na náš účet. Pri platbe bankovým prevodom sa môže platba zo strany banky omeškať o jeden pracovný deň. Ak Vám kupón neprišiel do 48 hodín a nenájdete ho ani v spamovom koši, prihláste sa do Vášho účtu na ivvor.sk. Pokiať kupón nenájdete ani v sekcii Kupóny vo Vašom účte na ivvor.sk, kontaktujte nás na podpora@ivvor.sk. Do e-mailu prosím uveďte identifikačné údaje platby (variabilný symbol, dátum a čas platby).

Nové heslo do účtu si môžete vygenerovať cez Obnovu hesla. Prihlasovacie meno je Vaša mailová adresa.

Každý kupón má iný spôsob uplatnenia. Pri každej zľave, a taktiež aj na kupóne v sekcii "Podmienky" je vždy popísaný spôsob použitia kupónu a dátum platnosti kupónu.

Áno. Pokiaľ chcete kupón darovať, prihláste sa do Vášho účtu na ivvor.sk, v sekcii Kupóny vyberte požadovaný kupón a kliknite na možnosť tlačenia kupónu. Vyberte si z motívov darčekových kupónov a pokračujte podľa inštrukcií.

Ponúkame bezpečnú platbu najobľúbenejšími platobnými možnosťami: platbu kartou, platbu prevodom alebo platbu cez internet banking rôznych bánk: VÚB, Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, UniCredit Bank, Poštová banka, OTP banka, Sberbank Slovensko, ZUNO. 

Uhradená suma musí byť zhodná so sumou v objednávke. Pokiaľ ste zaslali vyššiu sumu, napíšte nám a vrátime Vám preplatok spolu s kupónom. Pokiaľ ste uhradili nižšiu sumu, celá platba Vám bude automaticky vrátená na váš bankový účet, o čom Vás budeme informovať - v tomto prípade je potrebné uhradiť objednávku ešte raz so správnou sumou, pokiaľ je zľava ešte aktívna.

Bohužial bez variabilného symbolu nevieme Vašu platbu identifikovať. K platbe s chybným variabilným symbolom sa nevygeneruje žiadny kupón a peniaze Vám automaticky pošleme späť do 14 dní od konca predaja zľavy. Pokiaľ nás včas upozorníte na nesprávne zadaný variabilný symbol, Vašu platbu preveríme.

Kupón je možné stornovať do 14 dní od zakúpenia, pokiaľ ešte nebol použitý alebo rezervovaný. Stačí sa prihlásiť do svojho konta na stránke ivvor.sk, kde v sekcii Moje kupóny nájdete možnosť kupón automaticky stornovať. Pokiaľ ste si kupón už rezervovali u poskytovateľa akcie, odporúčame Vám zrušiť rezerváciu u poskytovateľa akcie a preposlať nám potvrdenú zrušenú rezerváciu na e-mail podpora@ivvor.sk. Bez potvrdenej zrušenej rezervácie nie je stornovanie možné.

Po 14 dňoch nie je možné kupón stornovať. V takomto prípade Vám odporúčame pokúsiť sa dohodnúť priamo s poskytovateľom konkrétnej zľavy na alternatívnom riešení. Predovšetkým pri zľavách na ubytovanie odporúčame vykonať rezerváciu termínu čo najskôr po zakúpení kupónu. Predídete tak zbytočným komplikáciám.

Zrušenie kurzu je potrebné konzultovať priamo s poskytovateľom zľavy. Presný postup vrátenia si dohodnete s poskytovateľom, kontakt na neho nájdete na kupóne.

Reklamáciu je vždy potrebné podať priamo u samotného poskytovateľa služby alebo predajcu pri využití kupónu. Kontakt na poskytovateľa nájdete vždy na kupóne. Pokiaľ nebudete spokojný s priebehom a vybavením reklamácie, kontaktujte nás. Preveríme celú situáciu a priebeh reklamácie. V prípade, že je reklamácia opodstatnená, zriadime nápravu.

Po ukončení platnosti zľavy všetky nevyužité kupóny prepadávajú. Jediná možnosť je obrátiť sa priamo na konkrétneho poskytovateľa zľavy a vždy závisí iba od jeho dobrej vôle čí umožní aspoň čiastočné čerpanie kupónu.

Nie. Výnimkou je, ak túto možnosť popíšeme v ponuke.

Samozrejme! Bezpečnosť je našou prioritou. Údaje o platobných kartách nie sú uložené u nás, ale najbezpečnejšie u poskytovateľa platobných brán, spoločnosti Go Pay, ktorá nielen v SR poskytuje služby najväčším bankám. Go Pay pre overenie platobných kariet využíva moderné riešenie 3D-Secure. Vaše peniaze sú v bezpečí.

 

Máte stále otázky?